OK

آنچه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران گذشت:

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

عنوان کامل نمایشگاه: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران-سال 1398

شرکت کننده: ‌شرکت فنی مهندسی درخشش افرنگ

زمینه فعالیت:‌ دستگاه های حکاکی و جت پرینتر پرتابل

تاریخ برگزاری :11 تا 14 اردیبهشت ماه 1398

سالن برگزاری : 38A

غرفه : 1927

ساعت بازدید:‌10:00 صبح الی 18:00 بعدازظهر

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در این دوره نمایشگاه که با حضور 1047 غرفه داخلی و 106 غرفه خارجی از بیست و یک کشور جهان حضور دارند، که شرکتهای داخلی  در فضایی بیش از 35 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 8986 مترمربع فضای باز جانمایی شده است در روزهای 11 الی 14 اردیبهشت سال 98 برگزارگردید.

آیین افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت نفت، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران عصر امروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و محمدرضا نعمت زاده مشاور ارشد صنعتی وزیر نفت در مراسم افتتاحیه بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز حضور داشتند.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ 8 و 9، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن 41، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن 14 و 15، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن 38B و 38A، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن 31، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن 8 و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان 10 گروه کالایی در سالن 27 مستقر هستند

به جز نشست‌های خبری مدیران ارشد نفتی که طبق روال هر سال در جریان نمایشگاه برگزار می‌شود، برگزاری همایش‌هایی‌ با مضامین مختلف از جمله بورس نفت، بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین‌المللی انرژی، معرفی ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت و امنیت سایبری حوزه اتوماسیون صنعتی نیز در نمایشگاه امسال برنامه‌ریزی شده بود.

در دومین روز نمایشگاه (12 اردیبهشت‌ماه)، نشست خبری محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نیز در ستاد خبری نمایشگاه برگزار شد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (چهارشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز شنبه (14 اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان داد.

شرکت درخشش افرنگ مانند سال های قبل در این نمایشگاه نیز حضوری قدرتمند داشت و برخی از محصولات این شرکت را که در صنعت نفت کاربرد فراوانی دارد در نمایشگاه مذکور به عرصه نمایش در آورد

دستگاه های حکاکی ( دستگاه حکاکی مستر – دستگاه حکاکی اسکرایبینگ (بی صدا) – دستگاه حکاکی لیزر – دستگاه حکاکی ضربه ای ثابت و دستگاه حکاکی ضربه ای پرتابل )

دستگاههای پلاک زنی (دستگاه های پلاک زنی اتوماتیک – دستگاه های پلاک زنی نیمه اتوماتیک – دستگاه های پلاک زنی دستی )

دستگاه های جت پرینتر (دستگاه های جت پرینتر ثابت – دستگاه جت پرینتر پرتابل مدل EBS250 – دستگاه جت پرینتر پرتابل مدل EBS260)

دستگاه های جت پرینتر برای چاپ اطلاعات بر روی خطوط لوله های نفتی و گازی کاربردی موثر داشته و همچنین دستگاه های جت پرینتر برای صنایع بسته بندی پترو شیمی بسیار کاربردی می باشد .

دستگاه های حکاکی برای درج اطلاعات بر روی خطوط لوله های نفتی بصورت کاملاً ماندگار مورد تایید کارشناسان شرکتهای نفتی و گازی می باشد.

در روز اول نمایشگاه بازدید از غرفه ها بطور دلخواه برگزار نگردید و بازدید کننده آنچنانی در نمایشگاه حضور نداشتند، اما در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه بسیار مطلوب بود و شرکت های بسیاری از جمله ایران خودرو، سایپا، مگا موتور، زامیاد، گروه بهمن، ایران خودرو خراسان، پارس خودرو، ساپکو، شرکت های نفتی و مخابراتی و پتروشیمی و دیگر شرکت های معتبر از غرفه این شرکت بازدید نمودند. قابل ذکر است تعداد زیادی از شرکت های عراقی از محصولات این شرکت بازدید بعمل آوردند که منجر به خرید چندین دستگاه و صادرات آنها به کشور عراق گردید.

کارشناسان فروش این شرکت با کادری قوی در تمام روزهای نمایشگاه در حال دموی دستگاه ها و پرزنت محصولات بودند. شما می توانید عکس های این نمایشگاه را از این لینک مشاهده بفرمایید.

همچنین تمامی عکس ها، فیلم و لایو(live) اتفاقات این نمایشگاه در پیج رسمی اینستاگرام ما به آدرس dafrangcoقابل دسترسی است.


1398/03/21

Bookmark and Share   شماره خبر :1105 تعداد بازدید :2316

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload